2009. április 27., hétfő

szilánkos...

semmi sem olyan, mint tavaly volt... nem élvezem a reggeleket...nincs a könyvtárnál csücsülés azon a hideg kőpadon, nincs friss reggeli levegő, nincs az a csilingelő "műalkotás" sem...nincs semmi...fáj a szemem a fényben, nem vagyok napon és néha rosszul vagyok az emberektől....semmi sem olyan mint tavaly ilyenkor...sikítani tudnék...de az sem megy...a dalok sem mennek...töretlenül keresem azt az egyet és nincs akivel igazán megértethetném magam, nincs aki meghallgatna...senki és semmi...a szavaimba vágnak, kiforgatják őket, s feladom...újfent és újra...belefárad az ember...olyan jó volna egy ölelés és két nap, amikor nem kell döntést hoznom, nem kell mások felett rendelkezni, amikor nem találnak meg az emberek...amikor csak én lehetek és azok, akiket szeretek...belefáradok mindig és kiszállnék, de nem lehet...én teremtettem ezt a külön bejáratú poklot és én vagyok a kapuőre is... egyre kevésbé bírom, s egyre inkább tudom, hogyha el, akkor hosszú időre el...onnan nem is olyan könnyű hazamenni...hiányzik az én világom. az enyém, az életem, mert ez gyakorta olyan már, mintha valaki másé volna... intrika, hazugságok, unalom, gőg...ez nem én vagyok... nem ilyen voltam tavaly ilyenkor.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

lassan minden olyan, mint tavaly volt...szeretek napon lenni, napelemes vagyok, és utálom, ha borús az ég...néha rosszul vagyok az emberektől...sikítani tudnék...nem szeretem a kiabálást, én is kiabálni akarok, ha másnak szabad...úgy érzem, csak egyre hisztisebb leszek, nem engedhetem el magam...nem adhatom meg magam...néha azt hiszem, nincs is semmi baj, néha azt, hogy van, és tehetetlen vagyok...mert tehetetlen vagyok...nem tudom, ki hallgatna meg, nem tudom, kinek szeretnék egyáltalán beszélni...nem tudom, szeretnék-e beszélni...szavaimba vágnak, kiforgatják, belekötnek, ismételtetik, nem tetszik, nem jó...most megint nem akarok megszólalni...néha fáradok...belefáradok...döntéseket kell hozni...olyanokat is, amiket nem akarom, amiket nem kéne...intrika, hazugságok, unalom. ez nem én vagyok, és nem is akarok lenni. de ez vesz körül. rosszindulat. tehetetlennek érzem magam, nem akarom, hogy elnyeljen.

(és nem dreammood, hanem www.tree.eoldal.hu)