2009. április 8., szerda

mily' szép is...

nem miattad, miattam. minden. az egész. én döntök mindenben és te azt hiszed, hogy te irányítasz. kis naív. pedig az én kedvemre formálom az egészet és kábé le se szarom, hogy mit gondolsz, mit akarsz vagy mi a kicsi szíved leghőbb vágya. nem érdekel. kurvára nem. belefáradtam, hogy mindig én legyek az, aki mással foglalkozik. nem a te két szép szemedért csinálom, nem azért, hogy jól mutass, hogy anyukád büszke legyen rád, hogy jó jegyet szerezz satöbbi. az egész azért van, hogy újra legyőzzelek és tudjam, hogy egy szánalmas kis életképtelen féreg vagy nélkülem. nem a büszkeségedrte hajtok. a saját büszkeségem jobban érdekel. nem teszel és soha nem is tettél értem semmit. mondd hát, én miért tegyek neked akár csak egy aprócska szívességet is? nos? válasz? nincs. persze. mert tudod, hogy igazam van. önzőség az egész? önző vagyok? tudod mit? igen, az vagyok. és jól esik és mint említettem kurvára nem érdekel, hogy mi lesz veled. én nyerjek, én legyek sikeres, én legyek boldog. elhappolom előled a pasidat is ha kell, ellened fordítom a barátnődet és még mindig mérföldekre vagyok a te számító és embereket kihasználó személyiségedtől...ennyi. nem miattad. miattam. mert legyőzlek. mert ez az egész egy szaros verseny. nem barátság, hanem egymás túllicitálása aztán hátbadöfése...nem hiszed? megmutassam?

Nincsenek megjegyzések: