2009. október 4., vasárnap

felmerülő kérdések...

vajon mennyit fogok változni 15 év alatt? úgy értem ízlésemet tekintve, gondolataimat tekintve, önmagamra nézve...egyáltalán mit és hogyan és különben is? ezt akarom? egy irodában megrohadni és nap nap után idegrohamot kapni a sok hülye munkatárstól, ügyféltől? biztos? nem. mégis ezt hangoztatom, ezért tanulok, ezért félek megcsináltatni egy kurva tetoválást egy jól eltakarható helyre... eddig is mindent megoldottam, de mostanában valami más... váltanom kell, de nem tudom, hogyan álljak neki. mint amikor romokban a szoba és azt sem tudom, mihez nyúljak először...aztán a nap végére mégis rend lesz vagy így, vagy úgy...vicces...és groteszk az egész egyszerre... mint az, hogy az emberek többsége megbámul, beszól...néha jó, néha kiborít...hiába kapok sok pozitív visszajelzést, a negatív jobban megmarad... alig kötődöm valakihez...úgy értem rém felszínesek a kapcsolataim... valójában már félek bárkinek is megnyílni. pedig néha jó lenne...néha. mindig. de kevés a méltó ember és nem is látom, hogy kik lehetnek azok... vannak páran... de szavak nélkül mit sem ér az egész...én pedig mostanában nem akarok beszélni. mert nem kimondható...és fájna is bármit is szólni... 2 iskola, semmi pasi, mindössze 2 köszöntés a szülinapomon, a tavalyi hírhedt nagy cimborák sehol, semmi zenekar, semmi társulat...semmi...semmi... ez a mérleg most...

4 megjegyzés:

Lacel írta...

Megváltozni tuti megfogsz!

A körülmények alakitanak téged is, mint mindenki mást...

Kit látszólag mások szerint jó irányba alakitanak kit rosszul. De te mindenféleképpen helyesnek fogod találni magad. Néha megfogod engedni magadnak, hogy kételkedhes magdban.

A társ megtalálásról nem tudok modani. Elfogsz vesziteni sok embert, kit megszeretsz. Megfogsz szeretni sok embert, ki nem szabadna. Megfog bántani sok ember, kitől nem várnád. S kétségbe fog esni sok történés után, ami veled kapcsolatban zajlanak. De ez mind azért kell majd neked, hogy megtalálhasd azt a férfit, aki mellett boldog lehetsz illetve boldogan vigyázz Rád majd.

És boldogan lesi majd rajtad a tetóválást ;)


u.i: tessék gyakrabban írni! :)))

Névtelen írta...

Nagyon hiányollak a DUF satnya világából....kár hogy egy év alatt egyszer sem mondtam azt hogy "Timsa beszélgessünk...

kekszarnytunder írta...

Tudod, mondanám a közhelyeimet... De már ismered őket. Most tessék erősnek lenni, és csak azzal foglalkozni, ami fontos. Tudom, ez is már ellep, mert olyan sok. Én azt hiszem, most lettem túl ezen az időszakomon, de nem rajtam múlt. De várom nagyon, hogy legyen időnk egymásra, és találkozzunk és beszélgessünk. Hátha eljutunk arra a Palyára:)

Unknown írta...

hívtalak, nemvettedfel, 70esről is, hátha azt a számot ismered.
én azt hittem, hogy nem hittem semmit.