2009. október 23., péntek

érthetetlen...


zavar a köbön...legalábbis ott dobog és kalapál és kiugrik és nem kéne, hogy így legyen... mert mi van, ha nem? mi van, ha megint csattanok, mint figyelmetlen vásárló az üvegajtón? vasárnap...gombóc a torokban...nagyon...szeretem az ilyen várakozós dolgokat, de annyira mégsem... mert ott van a "mi van, ha nem?"...és mind emellett még valaki benyögi, hogy izé...hát...szóval mi lenne, ha?...nem értem a pasikat...hónapokig senki, aztán hirtelen most érdekes vagyok? már megint mi van? fura ez...nagyon...

örülnék, ha ez működne... róla el tudom hinni, hogy olyan, aki fel tudja forgatni az életemet és én is az övét... és nekem most ez kéne...úgy istenigazából bolondnak és szerelmesnek lenni...végre egyszer... megvadulni, kipróbálni minden bolondságot, amit eddig nem... csak szeretni...szimplán csak szeretni...

Nincsenek megjegyzések: