2008. december 22., hétfő

az a sok-sok bicikli...

bármennyire nem szeretem, mégis minden évben elér engem is a karácsonyi érzet... mondjuk én nem ajándékban és plazmatévében (na meg bejgliben) mérem az ünnepet... az eleje mindig bosszant. ilyenkor kifejezetten utálom az embereket. egyébként sem vagyok róluk túl jó véleménnyel, de ilyenkor komolyan mondom...ááá... szóval érti mindenki, hogy mire gondolok..." nagy tömegben az ember hisztérikus állattá válik"...és vásárol...

...mindezek ellenére, azért szép a karácsony...a fények, az illatok, az apró örömök, a barátságok... mindig tagadom, de ezekért szép...ilyenkor van időm töprengeni. rádöbbenni, hogy már megint majdnem eldobtam önmagam valaki miatt, aki egy cseppet sem hozzám való. aki felszínes és... leginkább azon emberek közé tartozik, akiket lesajnálni szoktam az ürességük és a butaságuk miatt. szerencsémre tanultam már a hibáimból és észhez tértem időben... egyszóval: BÁJGÚNÁROK KÍMÉLJENEK! :)

Nincsenek megjegyzések: