2009. november 1., vasárnap

egy csokorba, össze...






...bár Kristóf Nagy-Britanniában van, engem mégsem hagynak unatkozni...és imádom a manóimat...barátok...legjobbak:)

...tegnap Zóra rávett, hogy minimális energiáim ellenére menjek el velük a möbiusos halloween partyra, ami kegyetlen jól sikerült annak ellenére, hogy nem az a tipikus rúgjuk ki a ház oldalát buli sikeredett belőle. jó volt újra velük lenni, jó tudni, hogy ők vannak:)

...ma pedig...mese ország, meselényeimmel: Holle és Orsa minden körülmények között a legjobbak között vannak. ők azok, akik nincsenek velem nap mint nap, de mégis a legek. a barátságot nem köti km-hez az ember...

1 megjegyzés:

Holle írta...

jaaajjj elmosolyodtam. de nem pirulok nevárd! batár az én szívem! nagyonjó nap vala:) jajj és új dizájnt nyomtam a szentmeddősbe, verset is töltöttem ma fel, ha unatkozol. holnap meg állásinterjúzok talán, szurkolj:)