2008. november 30., vasárnap

végtelen zöldben, piros lakkcipőben...:)


hihetetlen perverzitásra szántam rá magam tegnap:)...hatásszünet...piros cipőkről kerestem fotókat...neeem...nem vagyok fetisiszta, szimplán tetszenek a piros topánok (nekem is van)...és rádöbbentem, h milyen mély üzenettel bír a lábtartás...az, ahogy a cipőt viseled, ahogy a lábfejed tartod...ezernyi és ezernyi apró rezdülés mesél rólad (általában tudtodon kívül)...mókás...amióta kommunikációt tanulok, sok ilyen -eddig is már ismert, azonban felszínesen megfigyelt- jelenségre csodálkozom rá...tetszik...:)


a péntek este nagyon...már megint ez a nagyon...na szóval...a péntek este frenetikusan zajlott^^ nem érdekelt, h szutyok idő volt, mert lélekmentő erővel bírt imádott műhely kávézóm és az a sok-sok "énféle" ember, továbbá a tömérdek ismerős, akikkel mindig jó újra találkozni:) a zenekar (fókatelep<3)...szerelem téma.

...egy nyáresti parton játszós, mezítláb szaladgálós, vízipipázós, valamint egy télesti fényekkel, tea és fahéj illattal telt pillanat egyvelegével jellemezném a péntek estét...tudod...amikor megnyugszol...az arany színek és a bordó jut eszembe...békés...

Nincsenek megjegyzések: